Pirkimo, pristatymo ir grąžinimo taisyklės:

  1. Klientas išsirenka prekę el. parduotuvėje, nurodo savo tikslų adresą, telefoną, pasirenka siuntimo būdą ir apmoka už prekes. 

  2. Mados Garažo komanda paruošia užsakytas prekes, supakuoja siuntą ir išsiunčia per VENIPAK kurjerį, OMNIVA paštomatą arba sudaro sąlygas atsiimti parduotuvėje.

  3. Įprastai prekės pristatomos per 1-3 darbo dienas. Šventinio sezono siuntos gali užtrukti dėl siuntimo tarnybų apkrovos. 

  4. Pirkėjas turi teisę atsisakyti sutarties (t.y. grąžinti prekes) išskyrus CK 6.228 (10) straipsnio 2 d. numatytas išimtis. (Žr.: '3.7 Sutarties atsisakymo teisė')

  5. Visada galite susisiekti bei konsultuotis el.paštu madosgarazas@gmail.com, asmenine FB žinute "Mados Garažas" arba telefonu 864092009

Lojalumo programa:

  1. Jeigu turite klausimų dėl lojalumo programos arba norėtumėte tapti didmeniniais pirkėjais, kreipkitės el. paštu madosgarazas@gmail.com

_________________________________________________

Pirkimo sąlygų detalus dokumentas:

1. Bendrosios nuostatos.

1.1. Šios prekių pirkimo – pardavimo taisyklės (toliau „Taisyklės“) yra šalims privalomas teisinis

dokumentas, kuriame nustatomos Pirkėjo ir Pardavėjo teisės bei pareigos, prekių įsigijimo bei

apmokėjimo už jas sąlygos, prekių pristatymo ir grąžinimo tvarka, šalių atsakomybė bei kitos su

prekių pirkimu – pardavimu madosgarazas.lt internetinėje parduotuvėje susijusios nuostatos.

1.2. Pirkti madosgarzas.lt internetinėje parduotuvėje turi teisę visi juridiniai ir fiziniai asmenys

sulaukę pilnametystės, kurių veiksnumas nėra apribotas teismo tvarka bei nepilnamečiai nuo 14

iki 18 metų amžiaus, tik turėdami tėvų arba rūpintojų sutikimą, išskyrus tuos atvejus, kai jie

savarankiškai disponuoja savo pajamomis.

1.3. Pirkėjas, patvirtindamas taisykles, garantuoja, kad, remiantis taisyklių 1. 2. punktu, turi teisę

pirkti prekes madosgarzas.lt internetinėje parduotuvėje.

1.4. Sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas el.

parduotuvėje suformavęs prekių krepšelį, nurodęs pristatymo adresą, pasirinkęs atsiskaitymo

būdą ir susipažinęs su Pardavėjo taisyklėmis, paspaudžia mygtuką „Patvirtinti užsakymą“ (žr. 5

punktą „Prekių užsakymas, kainos, atsiskaitymo tvarka, terminai“).

1.5. Kiekviena sutartis, sudaryta tarp Pirkėjo ir Pardavėjo, yra saugoma madosgarazas.lt

internetinėje parduotuvėje.

2. Asmens duomenų apsauga.

2.1. Užsisakyti prekes madosgarazas.lt internetinėje parduotuvėje Pirkėjas gali

užsiregistruodamas ir įvesdamas registracijoje prašomus duomenis.

2.2. Registruojantis madosgarazas.lt internetinėje parduotuvėje Pirkėjas privalo pateikti teisingą

asmeninę informaciją. Pirkėjas atsakingas už teisingų duomenų pateikimą.

2.3. Patvirtindamas šias taisykles Pirkėjas sutinka, jog Pirkėjo pateikti asmens duomenys būtų

tvarkomi prekių ir paslaugų pardavimo madosgarazas.lt internetinėje parduotuvėje, Pardavėjo veiklos analizės ir tiesioginės rinkodaros tikslais. Pirkėjas taip pat sutinka, kad Pirkėjo nurodytu el. pašto adresu ir telefono numeriu būtų siunčiami informaciniai pranešimai, būtini prekių užsakymui

įvykdyti.

2.4. Pirkėjas, užsiregistruodamas el. parduotuvėje bei užsakydamas prekes, įsipareigoja saugoti ir

niekam neatskleisti prisijungimo duomenų.

3. Pirkėjo teisės ir įsipareigojimai.

3.1. Pirkėjas turi teisę pirkti prekes madosgarazas.lt internetinėje parduotuvėje šių Taisyklių ir

kitose šios el. parduotuvės informacijos skiltyse nustatyta tvarka.

3.2. Pirkėjas turi teisę atsisakyti prekių pirkimo – pardavimo sutarties su madosgarazas.lt internetine

parduotuve, pranešdamas Pardavėjui apie tai el. paštu, išskyrus atvejus, kai sutarties negalima

atsisakyti pagal LR įstatymus (pvz., kai sutartis sudaryta dėl higienos prekių – patalynės

reikmenų – pardavimo ir t.t.)

3.3. Pirkėjas įsipareigoja priimti užsakytas prekes ir už jas sumokėti sutartą kainą.

3.4. Jeigu pasikeičia Pirkėjo duomenys, pateikti registracijos formoje, Pirkėjas privalo juos

atnaujinti nedelsdamas.

3.5. Pirkėjas įsipareigoja neperduoti tretiesiems asmenims savo prisijungimo duomenų. O

praradęs prisijungimo duomenis, privalo nedelsiant informuoti apie tai Pardavėją.

3.6. Pirkėjas, naudodamasis madosgarazas.lt internetine parduotuve, sutinka su šiomis pirkimo -

pardavimo Taisyklėmis ir įsipareigoja jų laikytis bei nepažeisti LR teisės aktų.

3.7 Sutarties atsisakymo teisė

Vartotojas neturi teisės atsisakyti sutarties (grąžinti kokybiškos prekės) pagal CK 6.228 (10) straipsnio 2 d., kai audinys atkerpamas pagal konkretaus Pirkėjo  reikalavimą. Kitu atveju, kai Pirkėjas perka visą jūsų siūlomą audinio gabalą arba pakuotę verpalų, jis gali pasinaudoti  sutarties atsisakymo teise. Primename, kad Pirkėjas (fizinis asmuo) turi teisę nenurodydamas priežasties atsisakyti  internetu sudarytos sutarties (grąžinti kokybišką prekę) per 14 dienų (CK 6.228 (10) str.), išskyrus šio straipsnio 2 d.  numatytas išimtis. Sumokėti pinigai, įskaitant pirkėjo apmokėtas prekės pristatymo išlaidas, pirkėjui grąžinami per  14 dienų nuo pirkėjo pranešimo apie sutarties atsisakymą dienos, tačiau Pardavėjas gali negrąžinti pinigų, kol negaus  prekės arba jam bus pateiktas įrodymas, kad prekė išsiųsta.  

4. Pardavėjo teisės ir įsipareigojimai.

4.1. Pardavėjas įsipareigoja sudaryti visas sąlygas Pirkėjui tinkamai naudotis madosgarazas.lt

internetinės parduotuvės teikiamomis paslaugomis.

4.2. Jei Pirkėjas bando pakenkti madosgarzas.lt internetinės parduotuvės darbo stabilumui ir

saugumui, pažeidžia savo įsipareigojimus, daro užsakymus, jų neapmoka, su pirkėju kelis kartus

negalima susisiekti nurodytais kontaktais ar kaip kitaip kenkia parduotuvės veiklai ar su ja

susijusių socialinių tinklų ar kitoje erdvėje, Pardavėjas turi teisę nedelsiant ir be perspėjimo

apriboti, sustabdyti ar panaikinti Pirkėjo galimybę naudotis madosgarzas.lt internetine

parduotuve, nevykdyti jo užsakymų, atskaityti patirtus nuostolius, o piktybinius Pirkėjus

patraukti baudžiamojon atsakomybėn.

4.3. Pardavėjas įsipareigoja gerbti Pirkėjo privatumo teisę į Pirkėjo priklausančią asmeninę

informaciją, nurodytą madosgarzas.lt internetinėje parduotuvės registracijos formoje ir neperleisi

jos tretiesiems asmenims.

4.4. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Pirkėjo užsakytas prekes Pirkėjo nurodytu adresu.

5. Prekių užsakymas, kainos, atsiskaitymo tvarka, terminai.

5.1. Madosgarazas.lt internetinėje parduotuvėje Pirkėjas internetu gali pirkti 7 dienas per savaitę,

24 val. per parą. Užsakymai telefonu, el. paštu priimami nustatytomis darbo valandomis.

5.2. Sutartis įsigalioja nuo to momento, kai Pirkėjas, pirkdamas internetu, paspaudžia mygtuką

„Patvirtinti užsakymą“, o gavęs užsakymą Pardavėjas jį patvirtina atsiųsdamas patvirtinimo

laišką Pirkėjo nurodytu el. paštu, o kitu būdų (telefonu ar el. paštu) darytiems užsakymams nuo

apmokėjimo momento.

5.3. Prekių kainos madosgarazas.lt internetinėje parduotuvėje nurodomos eurais, įskaitant PVM.

5.4. Pirkėjas atsiskaityti už prekes gali naudojantis el. bankininkystės sistema. Pinigus Pirkėjas

perveda į madosgarazas.lt internetinės parduotuvės atsiskaitomąją sąskaitą. Atsakomybė už

duomenų saugumą šiuo atveju tenka atitinkamam bankui, kurio el. bankininkystės sistemoje

vyksta piniginės operacijos. Arba atsiskaitydamas banko pavedimu, kai Pirkėjas, atsispausdinęs

užsakymą ir nuėjęs į artimiausią banko skyrių, perveda pinigus į el. parduotuvės banko sąskaitą.

Taip pat galima apmokėti naudojantis PayPal išankstinio apmokėjimo sistema.

5.5. Pirkėjas, pasirinkęs apmokėjimą grynaisiais pinigais prekių pristatymo metu privalo turėti

tikslią pinigų sumą, kurią reikės apmokėti kurjeriui už prekes ir/ar pristatymo išlaidas.

5.6. Pirkėjas įsipareigoja už prekes sumokėti nedelsiant. Tik gavus apmokėjimą už prekes

pradedamas formuoti prekių siuntinys ir pradedamas skaičiuoti prekių pristatymo terminas.

5.7. Pirkėjui neįvykdžius mokėjimo per 24 valandas, užsakymas atšaukiamas.

6. Prekių pristatymas.

6.1. Pirkėjas, užsakymo metu pasirinkęs prekių pristatymo paslaugą, įsipareigoja nurodyti tikslią

prekių pristatymo vietą, pašto kodą, nurodyti tikslų savo telefono numerį.

6.2. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, jei Pirkėjas prekių pats priimti negali, o

prekės pristatytos nurodytu adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių

pristatymo netinkamam subjektui.

6.3. Pirkėjas įsipareigoja priimti prekes sekančią dieną nuo pranešimo gavimo, kad jam bus ryt

pristatyta siunta. Pirkėjui nepriėmus ir/ar neatsiėmus siuntos ji vežama pakartotinai. Dėl

pakartotinų pristatymų Pardavėjas turi teisę apmokestinti Pirkėją, jei dėl šių pristatymų bus

patirtos papildomos išlaidos.

6.4. Prekes pristato Pardavėjas, Pardavėjo įgaliotas atstovas (kurjeris) arba Pirkėjas atsiima

artimiausiame pašto skyriuje, siuntų terminaluose arba madosgarazas.lt ofise, priklausomai nuo

to, kokį pristatymo būdą pasirinko Pirkėjas.

6.5. Pardavėjas gali taikyti nuolaidas pristatymui jeigu Pirkėjas viršija nustatytą užsakymo sumą.

6.6. Pardavėjas pristato Pirkėjui prekes vadovaudamasis prekių aprašymuose nurodytais

terminais. Išimtiniais atvejais prekių pateikimas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo

nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju

ir suderinti prekių pateikimo sąlygas.

6.7. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų

pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės

arba dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių.

6.8. Pirkėjas privalo nedelsiant informuoti Pardavėją, jeigu siunta pateikiama pažeistoje

pakuotėje, jeigu siuntoje pateikiamos neužsakytos prekės arba netinkamas jų kiekis, nepilna

prekės komplektacija.

6.9. Pirkėjas pristatymo metu pastebėjęs pakuotės pažeidimus privalo kurjerio pateikiamame

siuntos pristatymo dokumente nurodyti pastabas arba surašyti atskirą aktą dėl šių pažeidimų. Tai

Pirkėjas privalo padaryti dalyvaujant kurjeriui. Neatlikus tokių veiksmų Pardavėjas yra

atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, susijusių su pakuotės

pažeidimais, kurių Pirkėjas nepažymėjo kurjerio prekės pristatymo dokumente.

6.10. Pirkėjas savo nuožiūra negali keisti prekių pristatymo adreso kai siunta yra išvežta. Jeigu

pristatymo vieta yra pakeičiama asmeniškai tariantis su kurjeriu ar kita pristatymą teikiančia

tarnyba, Pardavėjas neatsako už siuntų pristatymo termino vykdymą bei turi teisę papildomai

apmokestinti Pirkėją už patirtas papildomas išlaidas dėl savavališko kliento pristatymo adreso

pakeitimo esant išsiųstai siuntai. (Patirtos išlaidos gali būti padengiamos, išrašant papildomą

sąskaitą Pirkėjui, arba  išskaičiuojamos iš grąžinamų prekių sumos, arba, jeigu tokios galimybės

nebus, nurašant iš Pirkėjo sukauptų madosgarazas.lt virtualių pinigų arba būsimų grąžinimų ar

sukauptų virtualių pinigų.)

6.11. Pirkėjui pasirinkus pristatymą ir apmokėjimą grynaisiais, prekės pristatymo momentu bei

Pardavėjui įvykdžius užsakymą, Pardavėjas pasilieka teisę išieškoti pristatymo išlaidas nurašant

iš Pirkėjo sukauptų madosgarazas.lt virtualių pinigų, būsimų grąžinimų, sumą lygią pasirinktam

pristatymui bei kitoms išlaidoms padengti jei tokios Pirkėjui atsisakant priimti savo užsakymą.

7. Prekių kokybės, garantijos.

7.1. Kiekvienos madosgarazas.lt internetinėje parduotuvėje parduodamos prekės duomenys nurodomi

prie kiekvienos prekės esančiame prekės aprašyme.

7.2. Pardavėjas neatsako už tai, kad madosgarazas.lt internetinėje parduotuvėje esančios prekės

spalva, forma ar kiti parametrai gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl Pirkėjo

naudojamo monitoriaus ar išmanaus įrenginio ekrano ypatybių.

8. Prekių grąžinimas ir keitimas.

8.1. Prekių grąžinimas vyksta vadovaujantis LR Civilinio kodekso nuostatomis. Sutarčių, kurių negalima atsisakyti sąrašas pateiktas  CK 6.228 (10) str. 2 d. Pinigai

už grąžintas prekes visais atvejais pervedami tik į mokėtojo banko sąskaitą. 

8.2. Pirkėjas grąžinamas arba keičiamas prekės gali siųsti jam patogiausiu būdu. Pardavėjas

kompensuoja grąžinimo išlaidas, jeigu Pirkėjas grąžino Lietuvos pašto pagalba išsiųsdamas

prekę (-es) laišku. (Esant didesniam svoriui nei 2 kg arba didesniems siuntinio išmatavimams,

norint, kad būtų kompensuotos grąžinimo išlaidos, būtina apie tai su Pardavėju aptarti prieš

išsiunčiant grąžinimą)  Kompensuojama bus tik laiško pristatymo išlaidos, ir tik tiems Pirkėjams,

kurie kartu su grąžinimu pateiks išlaidų kvitą. 

8.3. Audiniai bei verpalai gali būti grąžinami tik tuo atveju, jei pastebėtas akivaizdus gamintojo brokas. Kitais atvejais šios prekės nėra grąžinamos, nes jos yra matuojamos ir atkerpamos pagal kliento pageidavimą bei sveriamos, todėl šioms prekėms taikoma Civilinio kodekso 6.228 (10) straipsnio 2 d. numatyta išimtis. Per 14 dienų gali būti grąžinami gaminiai – drabužiai, aksesuarai irk t. Norėdamas grąžinti ar keisti prekę(-es), Pirkėjas gali tai padaryti per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių pristatymo Pirkėjui dienos. Prieš išsiunčiant netinkamas prekes būtina informuoti Pardavėją el. paštu ir užpildyti specialią prekių keitimo – grąžinimo formą, nurodant joje grąžinamos prekės pavadinimą, užsakymo numerį

8.3a. Prekės nėra grąžinamos dėl spalvos –pirkėjo monitoriuje atspalviai gali skirtis dėl

techninių, monitoriaus kalibravimo ypatybių/

8.4. Jeigu Pirkėjas pavėluoja grąžinti prekę per leistiną terminą ir vėlavimas yra nuo 1 dienos iki

3 dienų, Pardavėjas pasileika teisę be atskiro įspėjimo grąžinamą sumą pervesti į virtualią

Pardavėjo sąskaitą (Jei klientas neturi tokios sąskaitos, ji sukuriama) arba grąžinimo nepriimti.

Pavėlavus daugiau kaip 3 dienas grąžinimas nepriimamas.

8.5. Pirkėjui grąžinus prekes be dokumentų ir neatsiuntus tvakingų dokumentų per 8.3. punkte

nurodytą terminą, Pardavėjas be atskiro įspėjimo grąžinamą sumą perveda į Pirkėjo virtualią

sąskaitą, jei tokios neturi, ji sukuriama.

8.6. Pirkėjui grąžinus 8.3. punkte nurodytais terminais, pinigai bus pervesti į Pirkėjo nurodytą banko sąskaitą ne vėliau kaip per 14 dienų nuo pirkėjo pranešimo apie sutarties atsisakymą dienos, tačiau Pardavėjas turi teisę negrąžinti pinigų, kol negaus prekės arba jam bus pateiktas įrodymas, kad prekė išsiųsta.

8.7. Jei dėl Pirkėjo kaltės (savavališkai pakeistas pristatymo adresas, sutartas pristatymas kitą

dieną, klaidingai nurodyti duomenys ir pan.) siunta jam buvo pristatyta ne kitą darbo dieną,

siuntos pristatymo data, nuo kurios skaičiuojamas prekėms grąžinti ar keisti leistinas terminas,

bus laikoma sekanti darbo diena po siuntos išsiuntimo. Pasirinkus atsiėmimą paštomate gavimas

laikomas ta diena kai išsiunčiama Pirkėjui SMS žinutė su atsiėmimo kodu.

8.8. Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, nesugadinta, nenaudota, tos

pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos

etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai

grąžinama nekokybiška prekė). Grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą.

8.9. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko 8.3. ir 8.6.

punktuose nustatytų prekių grąžinimo terminų ir sąlygų. Jūsų grąžinamos prekės bus įvertintos,

ar gaminiai grąžinti laikantis aukščiau nurodytų sąlygų. Jei sąlygų buvo nesilaikoma, pinigai

grąžinami nebus. Dėl prekės pristatymo ar atsiėmimo tokiais atvejais bus tariamasi individualiai. 

8.8. Grąžinant gautą ne tą prekę ir/ar nekokybišką prekę, Pardavėjas įsipareigoja priimti tokias

prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis per protingą terminą.

8.10. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamų prekių, Pirkėjui grąžinama sumokėta

suma, įskaitant ir kainą už pristatymą.

8.11. Jeigu už prekę Pirkėjas mokėjo dovanų, nuolaidų kuponu, virtualiais pinigais, tai

grąžinamas kuponas, atstatomi sistemoje virtualūs pinigai ir grąžinama papildomai sumokėta

suma. Dovanų kupono terminas lieka pradinis.

8.12. Jeigu Pirkėjas grąžina prekę, pirktą akcijos metu, grąžinama už prekę sumokėta suma (po

nuolaidos) arba jeigu grąžinama prekė yra akcijos sudėtinė dalis ir likusios negrąžintos

užsakymo prekės, nebetenkina akcijos sąlygų, iš grąžintinos sumos išskaičiuojama pritaikyta

nuolaida.

8.13. Jei pirkimo metu pirkėjui buvo pritaikytas nemokamas pristatymas, prekės (-ių) grąžinimo

atveju iš bendros pirkėjo sumokėtos sumos (jei ji nebetenkina nemokamo pristatymo sąlygų arba

grąžinamas visas užsakymas) išskaičiuojamos siuntimo išlaidos pagal tuo metu galiojusius

pristatymo tarifus.

8.14. Jei pristatant prekes, dėl kliento kaltės pardavėjas patirs papildomas pristatymo išlaidas,

prekių grąžinimo ar keitimo atveju pardavėjas turi teisę išskaičiuoti patirtą žalą iš grąžintinos

sumos.

9. Pirkėjo ir pardavėjo atsakomybė.

9.1. Pirkėjas yra visiškai atsakingas už Pirkėjo pateikiamų asmens duomenų teisingumą. Jei

Pirkėjas nepateikia tikslių asmens duomenų registracijos formoje, Pardavėjas neatsako už dėl to

atsiradusius padarinius ir įgyja teisę reikalauti iš Pirkėjo patirtų tiesioginių nuostolių atlyginimo.

9.2. Pirkėjas atsako už veiksmus, atliktus naudojantis šia madosgarazas.lt internetine parduotuve.

9.3. Užsiregistravęs Pirkėjas atsako už savo prisijungimo duomenų perdavimą tretiesiems

asmenims. Jei madosgarazas.lt internetinės parduotuvės teikiamomis paslaugomis naudojasi trečiasis

asmuo, Pardavėjas šį asmenį laiko Pirkėju.

9.4. Pardavėjas atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai nuostoliai kyla dėl to,

jog Pirkėjas, neatsižvelgdamas į Pardavėjo rekomendacijas ir Pirkėjo įsipareigojimus,

nesusipažino su šiomis Taisyklėmis, nors tokia galimybė jam buvo suteikta.

9.5. Jei Pardavėjo madosgarazas.lt internetinėje parduotuvėje yra nuorodos į kitų įmonių, įstaigų,

organizacijų ar asmenų el. tinklalapius, Pardavėjas nėra atsakingas už ten esančią informaciją ar

vykdomą veiklą, tų tinklapių neprižiūri, nekontroliuoja ir toms įmonėms bei asmenims

neatstovauja.

10. Rinkodara ir informacija.

10.1. Pardavėjas savo nuožiūra gali inicijuoti įvairaus pobūdžio akcijas madosgarazas.lt  internetinėje

parduotuvėje, madosgarazas.lt paskyroje, esančioje socialiniame tinklapyje Facebook bei bet kokiose

kitose informacinėse priemonėse.

10.2. Inicijuodamas tam tikras akcijas, tokiose akcijose nurodytomis sąlygomis Pardavėjas gali

suteikti Pirkėjams virtualių madosgarazas.lt pinigų, kuriais galima atsiskaityti už internetinėje

parduotuvėje madosgarazas.lt įsigyjamas prekes. Atitinkamos akcijos galiojimo metu virtualūs

madosgarazas.lt pinigai suteikiami Pirkėjui, pervedant juos į Pirkėjo lojalumo kortelę, kai Pirkėjo

prekių užsakymo madosgarazas.lt internetinėje parduotuvėje statusas tampa „ĮVYKDYTAS“. Tuo

atveju, kai madosgarazas.lt virtualūs pinigai Pirkėjams suteikiami +X% akcijų galiojimo metu, Pirkėjui

į jo lojalumo kortelę pervedama atitinkama X% suma, apskaičiuota nuo šios akcijos galiojimo

metu atlikto Pirkėjo prekių užsakymo sumos. Šiuo atveju minėtoji X% suma Pirkėjui pervedama,

ją apskaičiuojant nuo Pirkėjo realiai už prekes sumokėtos sumos, neįtraukiant sumos, kuri už

prekes buvo sumokėta virtualiais pinigais (pvz., jei Pirkėjas perka prekių už 100 eu sumą, 50 eu

sumokėdamas virtualiais pinigais, Pirkėjui į kortelę grįžta X% nuo 50 eu, t.y. nuo realiai už

prekes sumokėtos sumos). Virtualūs pinigai už pristatymą ir kitas papildomas išlaidas

nesuteikiami. Madosgarazas.lt virtualių pinigų galiojimo terminas yra nuo 30 (trisdešimt) iki 90

(devyniasdešimt) kalendorinių dienų, skaičiuojant nuo jų suteikimo dienos bei priklausomai nuo

pirkėjo lojalumo lygio. Tuo atveju, kai Pirkėjas, vadovaujantis šiomis Taisyklėmis ir LR teisės

aktais, grąžina Pardavėjui įsigytas prekes, atitinkama šių prekių įsigijimui Pirkėjo panaudota

madosgarazas.lt virtualių pinigų suma grąžinama į Pirkėjo lojalumo kortelę. Pardavėjui organizuojant

+X% akciją madosgarazas.lt internetinėje parduotuvėje, Pirkėjui šios akcijos galiojimo metu suteiktais

madosgarazas.lt virtualiais pinigais galima atsiskaityti įsigyjant prekes tik šioje internetinėje

parduotuvėje.  Pirkėjas, atsiskaitydamas už madosgarazas.lt internetinėje parduotuvėje įsigyjamas

prekes, virtualiais pinigais gali padengti nuo 30 iki 40 proc. pirkinių vertės, priklausomai nuo

kliento lojalumo lygio.

10.3. Pardavėjas turi teisę, prieš tai informavęs pirkėjus, savo vienašališku sprendimu pakeisti

akcijų sąlygas, taip pat jas panaikinti, pakeisti madosgarazas.lt virtualių pinigų suteikimo ir jų

panaudojimo atsiskaitant už prekes tvarką. Bet kokie Pardavėjo inicijuojami akcijų sąlygų ir

madosgarazas.lt virtualių pinigų suteikimo bei panaudojimo tvarkos pakeitimai (įskaitant panaikinimą)

taikomi tik į ateitį, t.y. galioja nuo jų atlikimo momento.

10.4. Pardavėjui įtarus, kad Pirkėjas sukčiauja, apgaudinėja ar kaip kitaip neteisėtai ir ne pagal

paskirtį naudoja virtualių pinigų ir kliento lojalumo kortelės suteikiamas privilegijas, turi teisę

apribot ar visai uždrausti naudotis sukauptais virtualiais pinigais bei apriboti ar panaikinti kliento

lojalią kortelę apie tai klientą įspėdamas informacine žinute jo paskyroj arba el. paštu, nurodytu

jo paskyroje.

10.5. Specifinės tam tikrų Pardavėjo inicijuojamų akcijų sąlygos, būdingos tik toms konkrečioms

akcijoms, apibrėžiamos šių akcijų komunikacinėse priemonėse.

10.6. Pardavėjas turi teisę publikuoti viešai Pirkėjo parašytus komentarus, atsiliepimus nurodant

pilną vardą ir pavardę, jei komentaras buvo parašytas pačio Pirkėjo per jo paskyrą, kitu atveju

publikuojamas tik vardas ir pirmoji pavardės raidė jei komentaras buvo atsiųstas el.

paštu. Pardavėjas turi teisę nepublikuoti viešai tų komentarų, kurie yra įžeidžiantys, užgaulūs

arba išsakoma nuomonė apie prekę /-es yra abstrakti, su nepagrystomis prielaidomis bei

neatitinkanti realios situacijos.

10.7. Pardavėjas visus pranešimus, reklaminio pobūdžio žinutes siunčia Pirkėjo registracijos

formoje nurodytomis susisiekimo priemonėmis. Pirkėjui nepageidaujant gauti reklaminių žinučių

el. paštu ar SMS žinute reikia informuoti apie tai mus el. paštu info@madosgarazas.lt arba paspausti

atitinkamą nuorodą naujienlaiškyje (atsisakymas galiotų tik reklaminių žinučių gavimui el.

paštu).

10.8. Pirkėjas visus pranešimus ir klausimus siunčia Pardavėjo el. parduotuvės skyriuje

„Kontaktai“ nurodytais telefonais ir el. pašto adresais.

10.9. Pardavėjas neatsako jei Pirkėjas negauna siunčiamų informacinių ar patvirtinančių

pranešimų dėl internetinio ryšio, elektroninio pašto paslaugų tiekėjų tinklų sutrikimų ar Pirkėjo

neteisingai nurodytų duomenų.

11. Didmeniniai pirkimai.

11.1. Didmeniniai pirkimai galimi Juridiniams asmenims ar asmenims dirbantiems pagal verslo

liudijimą ar individualios veiklos pažymą (toliau – Didmenininkai).

11.2. Didmenininkai, turi specialius prisijungimus ir pirkimai daromi tik pagal jiems suformuotas

sąlygas.

11.3. Didmenininkas gali užsakymą pasidaryti pats madosgarazas.lt puslapyje. Išsiųstas užsakymas turi

būti patvirtintas vadybininko, atsiunčiant jam patikslintą išsankstinę sąskaitą apmokėjimui.

Užsakymus gali taip pat pateikti ir pardavimo vadybininkams.

11.4. Minimalus užsakymo dydis 150 €.

11.5. Transportavimo kaštai skaičiuojami atskirai, priklausomai nuo užsakytų prekių svorio ir

pasirinkto pristatymo būdo. Didmenininkas gali prekes pasiimti savo transportu.

11.6. Apmokėjimas užprekes išankstinis.

11.7. Gautų prekių kiekis ir kokybė turi būti patikrinta per 1-2 darbo dienas, nuo prekių gavimo

datos ir informuotas pardavėjas apie kiekio netikslumus ar netinkamą kokybę. Vėliau pretenzijos

nepriimamos.

11.8. Norėdamas grąžinti internetu pirktas prekes, pirmiausia turi susisiekti su Pardavėju

(pardavimo vadybininku). Vadovaujantis Civilinio kodekso 6.22810  straipsnio 2 dalies 3 punktu

 prekės, kurios buvo specialiai užsakomos pagal didmenininko pageidavimą, atgal nepriimamos,

jei jos yra tinkamos kokybės.

11.9. Netinkamos kokybės prekės keičiamos į tinkamos kokybės prekes vadovaujantis LR

Vyriausybės nutarimu Nr 738 patvirtintomis mažmeninės prekybos taisyklėmis, o jei nėra

alternatyvos išrašome kreditinė sąskaita grąžintoms prekėms.

11.10. Didmenininkas užsiregistravęs madosgarazas.lt puslapyje sutinka, jog jo pateikti asmens

duomenys būtų tvarkomi prekių ir paslaugų pardavimo madosgarazas.lt internetinėje parduotuvėje,

veiklos analizės ir tiesioginės rinkodaros tikslais. Didmenininkas taip pat sutinka, kad Pirkėjo

nurodytu el. pašto adresu ir telefono numeriu būtų siunčiami informaciniai pranešimai, būtini

prekių užsakymui įvykdyti.

11.12. Didmenininko reikalavimas pakeisti nusipirktas įmonės parduotuvėje tinkamos kokybės

prekes analogiškomis prekėmis arba grąžinti sumokėtus pinigus dėl Civilinio kodekso 6.362

straipsnyje nurodytų priežasčių gali būti tenkinamas tik tada, kai pardavėjas sutinka, įsigijus

prekes nurodytas LR Vyriausybės nutarimu Nr 738 patvirtintų mažmeninės prekybos taisyklių

17 punkte.

12. Baigiamosios nuostatos.

12.1. Vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžia Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, buveinės  adresas Goštauto g. 12, Vilnius, www.vvtat.lt. 

12.2. Prašymus ar skundus dėl galimų vartotojų teisių pažeidimų vartotojas gali pateikti vartotojų ginčų sprendimo  platformoje http://ec.europa.eu/odr/

12.3. Šios prekių pirkimo – pardavimo Taisyklės sudarytos vadovaujantis LR įstatymais ir teisės

aktais.

12.4. Visi nesutarimai, kilę dėl šių Taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus

susitarti, ginčai sprendžiami LR įstatymų nustatyta tvarka