Pavasarį norisi atsinaujinti. Susitvarkome namus, peržiūrime spintas ir spinteles, saulėtą dieną blizginame langus, kad pro juos patektų kuo daugiau taip pasiilgtų saulės spindulių. O kaip galime atnaujinti savo mintis ir gyvenimo rutiną, kad joje atsirastų kuo daugiau vietos šviesai? 

1. Pagalvokite, ar norėtumėte susitikti ir išgerti kavos su... savimi!

Gera leisti laiką su nuostabiais žmonėmis. Tais, kurie prajuokina, valandų valandas gali kalbėtis įdomiomis temomis, pasidalinti neįtikėtinais gyvenimo nuotykiais ar taikliomis kasdienybės įžvalgomis. Kai bendraujame su ypatingomis asmenybėmis, mums visai nesvarbu, kokia tokio žmogaus šukuosena, svoris ar kiek jis turi raukšlių. Tačiau patys dažnai praleisime laiką žiūrėdami į veidrodį ir nerimaudami dėl to, kad atrodome 'netobulai', negu skaitydami knygą, žiūrėdami gerą filmą arba vaikščiodami po meno parodą. Vidinis grožis yra pats didžiausias grožis. Puoselėkite jį! Jeigu norėtumėte susitikti su savo kopija ir kalbėtis apie gyvenimą prie puodelio kavos, jeigu Jums būtų įdomu, žinokite, kad susitikimu su Jumis džiaugiasi ir kiti žmonės!

2. Medituokite. 

Tris valandas tyloje sėdėti lotoso poza turbūt neturite laiko... Na ir gerai! Kažin ar toks meditacijos būdas Jus džiugintų. Tačiau galite surasti sau artimą meditacijos formą - mezgimas, pasivaikščiojimas, maisto gaminimas pagal receptą (taip paprasčiau atitrūkti nuo kasdienybės minčių), pietų pogulis, gėlių laistymas, piešimas, šokis... Užtenka vos pusvalandžio malonios meditacinės veiklos, kad pajustumėte kaip nuo pečių nukrenta visos dienos svoris, kaip aplanko geros mintys. Disciplinuotai veikite sau malonius dalykus! Taip gyvenimas tampa vis džiaugsmingesnis, o vidų pripildo ramybė.

3. Žodį 'turiu' pakeiskite į žodį 'noriu' ir stebėkite efektą.

Mokslininkai ir psichologai atliko be galo įdomų tyrimą. Jo metu paaiškėjo, kad žmogui įvardinus, kad 'turi' ką nors padaryti, sąmonėje atsiranda 50% pasipriešinimo šiai minčiai. Juk pastebėjote, kad kai žinote, kad būtinai 'turite' atlikti darbą, reikia sutelkti visas jėgas ir valios pastangas, o kai 'norite' ką nors nuveikti, viskas einasi kaip per sviestą, "tik imk ir daryk!" Norėtumėte, kad viską daryti būtų taip paprasta? Nepatikėsite, kaip tai lengva! Tiesiog pabandykite atidžiai kiekvieną kartą žodį 'turiu' pakeisti į žodį 'noriu'. Tarkime, šeštadienį mielai gulėtumėte lovoje, bet turite tvarkytis... Siaubinga užduotis... O galbūt tvarkytis NORITE? Norite, kad namai kvėpėtų švara, kad akį pamalonintų gražiai sudėlioti daiktai, kad atsirastų daugiau erdvės būti ir kvėpuoti. Hm, noriu susitvarkyti! - pagalvojate ir nuostabiai paprastai, su džiaugsmu imate tai daryti. O gal jums visai netrukdo mažas chaosas namuose? Gal šiokia tokia netvarka įneša jaukumo ir gyvybės į namus? Galite drąsiai pasakyti, kad visai nenorite valyti dulkių, nes nematote reikalo? Tuomet be jokios sąžinės graužaties šiandien galite užsiimti kitais dalykais. Jūs neturite daryti to, ko nenorite. 

4. Pirmiausiai pasirūpinkite savimi, tada turėsite daug jėgų pasirūpinti kitais.

Kaip gera rūpintis kitais! Tai apsupa mus meile, šiluma ir bendryste. Tačiau dažnai net nepastebime, kaip galvojame tik apie kitų žmonių, nors ir pačių artimiausių, rūpesčius, o save visiškai pamirštame. Nebelieka laiko nei gerai išsimiegoti, nei papietauti, nei pamedituoti, nei neskubant išgerti puodelį arbatos. Tris dienas taip gyventi dar galime. Bet jeigu taip gyventume savaitę, dvi, mėnesį, metus?! Atrodo, niekaip nesupranti, kodėl vis užeina liūdesys... Erzina kasininkė, ilgokai skaičiuojanti grąžą, vairuotojai, per tris sekundes nespėję pastebėti žalio šviesoforo signalo... Trūksta kantrybės klausytis vaikų pasakojimų apie tai, kaip sekėsi mokykloje... Nėra jokio noro pasimatyti su draugais... O visų blogiausia - kai skiriate laiko sau, ima graužti baisus kaltės jausmas "aš čia lepinuosi, kol kažkas kitas prastai jaučiasi". Už viską svarbiau pirmiausiai pasirūpinti savimi. Jeigu jūs gerai jausitės, būsite energingas, kantrus ir optimistiškas žmogus! Visi rūpesčiai Jums atrodys paprasti ir įveikiami, o rūpinimasis kitais žmonėmis teiks tik geras, šiltas emocijas. Artimieji matys, kaip spindite ir džiaugiatės gyvenimu ir patys norės palaikyti tokią pakilią nuotaiką. O kaltės jausmas tegul slepiasi po lapais ir niekada neišlenda - geriausias dalykas, kurį galite padaryti, tai save pradžiuginti. Nuo to prasideda didysis džiaugsmas, kuris užkrečia kitus.

5. Padėkokite.

Dėkingumas. Retokai prisimename šios savybės teikiamą gėrį, ar ne? Patikėkite, dėkingumas daugiausiai dovanų atneša ne tiems, kuriems dėkojate, bet jums pačiam! Įsivaizduojate? Jeigu per dieną bent tris kartus padėkosite, pamatysite, pradės atrodyti - oho, aplink mane tiesiog PILNA gerų dalykų! Noriu padėkoti ir tau, ir jai, ir jam už tai, nes mane pradžiuginote. Ir praeivio šypsena, ir kolegos komplimentas, ir malonus seniai matytos draugės skambutis, ir antros pusės pagaminta vakarienė, ir vaikų apkabinimas, ir pavasario atneštas švenus oras... Dažnai manome, kad malonios akimirkos yra tiesiog savaime suprantamas reikalas, į kurį nereikia kreipti didelio dėmesio. Tuomet atsitinka, kad dėmesį kreipiame tik į blogus dalykus. Net pradeda atrodyti, kad šiame pasaulyje yra be galo daug blogio, ant kiekvieno kampo. Tačiau jeigu atidžiai pastebėtume visus nutinkančius gerus dalykus, paaiškėtų, kad gėrio yra mažiausiai dvigubai daugiau. Geriausias būdas užfiksuoti geras akimirkas - padėkoti. Vakare atsigulsite į lovą, prisiminsite kartus, kai nuoširdžiai pasakėte 'ačiū' ir jausitės džiugi ir dėkinga - kiek daug gerų dalykų yra šiame pasaulyje! 

Pačio geriausio pavasario sutikimo linki 'Mados Garažas'!